در اوایل هفته جاری، IDC گزارش داد که اپل در سه ماه گذشته در صنعت پوشیدنی حاکم بوده است، به ویژه با محبوبیت روزافزون AirPod هایش، در زیر گروه “شنیدنیها” . پس از آن گزارش جدیدی از کانال Canalys ارائه شده است که صرفاً روی بخش بندهای پوشیدنی که شامل فروش بند تناسب اندام هوشمند، ساعتهای هوشمند و ردیابهای بدنسازی میباشد، متمرکز شده است.
برای Q3، شیائومی بیشترین میزان فروش را در این گروه در سراسر جهان داشته و با فروش 12.2 میلیون دستگاه با 74.4 درصد رشد نسبت به سال گذشته، رسیدن به 27 درصد از سهم بازار را در سه ماه تجربه کرده است. رشد شیائومی به “عملکرد داخلی قوی و گسترش تهاجمی در خارج از کشور” نسبت داده شده است. اپل با سهم 15 درصدی بازار، در جایگاه دوم قرار گرفت، در حالی که که 60٪ از فروشش به جدیدترین اپل واچ سری 5 تعلق گرفت.
هوآوی نیز با فروش 5.9 میلیون واحد و 13 درصد سهم بازار در رده سوم قرار گرفت و به لطف رشد فروش در چین، 243 درصد رشد سالانه را تجربه کرد. Fitbit که 8٪ از بازار را تشکیل میدهد تنها فروشندهای بود که در مقایسه با سال گذشته رشد زیادی نکرده بود. سامسونگ با کسب 6٪ از سهم بازار، با فروش در آسیا به لطف بند تناسب اندام میان رده گلکسی خود در رده پنجم قرار گرفت.
در قاره آمریکا، اپل، تقاضا برای سری 5 ساعت به روزرسانی شده خود را بهتر پیش بینی کرد، در حالی که در مقایسه با سری 4 اپل واچ، 3.5 برابر واحد بیشتر را در طی سه ماه عرضه کرد. در همین حال، سری 3 ارزانتر شد و فروش بند پوشیدنی اپل را برای این سه ماه افزایش داد.
در آسیا و اقیانوسیه (به غیر از چین)، Fitbit و سامسونگ وارد بخش ردیابهای تناسب اندام کم قیمتی شدند که شیائومی مدتی با موفقیت بر آن در بازار تسلط داشت. در بخش EMEA (اروپا و خاورمیانه)، فشار تهاجمی شیائومی به اروپا، با بندهای تناسب اندام کم قیمت، در حقیقت باعث افزایش فروش آن شد.
سرانجام، شیائومی در بازار چین، 60٪ رشد داشته است، با این حال از هوآوی به لطف 290٪ رشد نسبت به سال گذشته، عقب مانده است. بیشتر رشد هوآوی از طریق عرضه بندهای کم قیمت برای رونق فروش گوشیهای هوشمند خود بوده است. “هوآوی برای حفظ سرعت رشد خود با خط تولیدی ساعت Watch GT با چالشهای رو به رشدی روبرو خواهد شد، زیرا مجبور خواهد شد با ویژگیهای جدید و موارد کاربردی قویتری ظاهر شود که واقعاً بتواند در درازمدت ارتقاء یابد. اپل نیز با فروش سری جدید اپل واچ 5 خود در چین رشد کرده است.
شیائومی در کنفرانس سالانه در سال 2017، در ماه ژوئن ناین بات پلاس را به طور رسمی رونمایی کرد. علاوه بر ارتقاء عملکرد کامل خود، ناین بات پلاس از دوربین “Xiaomi gimbal” پشتیبانی می کند. امروز، شیائومی در نهایت دوربین gimbal خود را با قیمت 1499 یوان (226 دلار) به بازار عرضه کرد و در …
شيائومی در ادامه عرضه محصولات جدید در بازار داخلی خود، اخیرا دستگاه جدید سنسور Mi Human 2 را راه اندازی کرده است. در حالی که قیمت این محصول 59 یوان (9 دلار) میباشد، برای مدتی با قیمت 49 یوان (7 دلار) از طریق کمپین تامین مالی عرضه شده است. سنسور Mi Human 2 جدید را …
ترکیب جدید صفحه کلید و ماوس بیسیم شیائومی رسما معرفی شد. این مجموعه دارای ویژگیهای چشمگیری است که کار با آنها را سرگرم کننده میکند. این دو دستگاه همچنین با طراحی ارگونومیک خود راحتی و امکان استفاده گستردهای را ارائه میدهند. صفحهکلید و ماوس بیسیم از سرعت انتقال ۲.۴ گیگاهرتز برخوردارند. این مجموعه سیگنالهای قابل …
سلامت تنفسی افراد و حیوانات خانگی در خانه بستگی به درجه حرارت و رطوبت محیط خانه دارد، به ویژه اینکه فصول از سرد به گرم، و از خشک به مرطوب متغیر است. این تغییرات باعث ایجاد بیماریهای آلرژیک و بیماریهای پوستی میشود. به همین منظور، شیائومی از یک دماسنج الکترونیکی جدید رونمایی کرده است که …
شیائومی بازار دستبندهای سلامتی جهان را تسخیر میکند
در اوایل هفته جاری، IDC گزارش داد که اپل در سه ماه گذشته در صنعت پوشیدنی حاکم بوده است، به ویژه با محبوبیت روزافزون AirPod هایش، در زیر گروه “شنیدنیها” . پس از آن گزارش جدیدی از کانال Canalys ارائه شده است که صرفاً روی بخش بندهای پوشیدنی که شامل فروش بند تناسب اندام هوشمند، ساعتهای هوشمند و ردیابهای بدنسازی میباشد، متمرکز شده است.
برای Q3، شیائومی بیشترین میزان فروش را در این گروه در سراسر جهان داشته و با فروش 12.2 میلیون دستگاه با 74.4 درصد رشد نسبت به سال گذشته، رسیدن به 27 درصد از سهم بازار را در سه ماه تجربه کرده است. رشد شیائومی به “عملکرد داخلی قوی و گسترش تهاجمی در خارج از کشور” نسبت داده شده است. اپل با سهم 15 درصدی بازار، در جایگاه دوم قرار گرفت، در حالی که که 60٪ از فروشش به جدیدترین اپل واچ سری 5 تعلق گرفت.
هوآوی نیز با فروش 5.9 میلیون واحد و 13 درصد سهم بازار در رده سوم قرار گرفت و به لطف رشد فروش در چین، 243 درصد رشد سالانه را تجربه کرد. Fitbit که 8٪ از بازار را تشکیل میدهد تنها فروشندهای بود که در مقایسه با سال گذشته رشد زیادی نکرده بود. سامسونگ با کسب 6٪ از سهم بازار، با فروش در آسیا به لطف بند تناسب اندام میان رده گلکسی خود در رده پنجم قرار گرفت.
در قاره آمریکا، اپل، تقاضا برای سری 5 ساعت به روزرسانی شده خود را بهتر پیش بینی کرد، در حالی که در مقایسه با سری 4 اپل واچ، 3.5 برابر واحد بیشتر را در طی سه ماه عرضه کرد. در همین حال، سری 3 ارزانتر شد و فروش بند پوشیدنی اپل را برای این سه ماه افزایش داد.
در آسیا و اقیانوسیه (به غیر از چین)، Fitbit و سامسونگ وارد بخش ردیابهای تناسب اندام کم قیمتی شدند که شیائومی مدتی با موفقیت بر آن در بازار تسلط داشت. در بخش EMEA (اروپا و خاورمیانه)، فشار تهاجمی شیائومی به اروپا، با بندهای تناسب اندام کم قیمت، در حقیقت باعث افزایش فروش آن شد.
سرانجام، شیائومی در بازار چین، 60٪ رشد داشته است، با این حال از هوآوی به لطف 290٪ رشد نسبت به سال گذشته، عقب مانده است. بیشتر رشد هوآوی از طریق عرضه بندهای کم قیمت برای رونق فروش گوشیهای هوشمند خود بوده است. “هوآوی برای حفظ سرعت رشد خود با خط تولیدی ساعت Watch GT با چالشهای رو به رشدی روبرو خواهد شد، زیرا مجبور خواهد شد با ویژگیهای جدید و موارد کاربردی قویتری ظاهر شود که واقعاً بتواند در درازمدت ارتقاء یابد. اپل نیز با فروش سری جدید اپل واچ 5 خود در چین رشد کرده است.
منبع
مطالب مرتبط
دوربین ناین بات پلاس شیائومی با تثبیت کننده مکانیکی تصویر سه محوره
شیائومی در کنفرانس سالانه در سال 2017، در ماه ژوئن ناین بات پلاس را به طور رسمی رونمایی کرد. علاوه بر ارتقاء عملکرد کامل خود، ناین بات پلاس از دوربین “Xiaomi gimbal” پشتیبانی می کند. امروز، شیائومی در نهایت دوربین gimbal خود را با قیمت 1499 یوان (226 دلار) به بازار عرضه کرد و در …
شیائومی سنسور حرکتی 2 Mi را راه اندازی کرد
شيائومی در ادامه عرضه محصولات جدید در بازار داخلی خود، اخیرا دستگاه جدید سنسور Mi Human 2 را راه اندازی کرده است. در حالی که قیمت این محصول 59 یوان (9 دلار) میباشد، برای مدتی با قیمت 49 یوان (7 دلار) از طریق کمپین تامین مالی عرضه شده است. سنسور Mi Human 2 جدید را …
کیبورد و ماوس بیسیم شیائومی برای بازار جهانی رونمایی شد
ترکیب جدید صفحه کلید و ماوس بیسیم شیائومی رسما معرفی شد. این مجموعه دارای ویژگیهای چشمگیری است که کار با آنها را سرگرم کننده میکند. این دو دستگاه همچنین با طراحی ارگونومیک خود راحتی و امکان استفاده گستردهای را ارائه میدهند. صفحهکلید و ماوس بیسیم از سرعت انتقال ۲.۴ گیگاهرتز برخوردارند. این مجموعه سیگنالهای قابل …
دماسنج و رطوبتسنج الکترونیکی شیائومی با دو سال عمر باتری وارد بازار میشود
سلامت تنفسی افراد و حیوانات خانگی در خانه بستگی به درجه حرارت و رطوبت محیط خانه دارد، به ویژه اینکه فصول از سرد به گرم، و از خشک به مرطوب متغیر است. این تغییرات باعث ایجاد بیماریهای آلرژیک و بیماریهای پوستی میشود. به همین منظور، شیائومی از یک دماسنج الکترونیکی جدید رونمایی کرده است که …