شیائومی، پنجشنبه، به طور رسمی از “برند حریم خصوصی شیائومی” با لوگویی که نشان دهنده عزم برند برای محافظت از امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران است، رونمایی کرد. شیائومی میگوید لوگوی برند حریم خصوصی در آینده برای محصولات و خدماتش اعمال خواهد شد و این نشان دهنده اهمیت حفاظت از حریم شخصی کاربران و تعهد به آنان است.
شیائومی همچنان به بهبود حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربر در رابط کاربری MIUI ادامه میدهد. MIUI نه تنها قابلیتهای غنی و قابل اعتمادی برای محافظت از حریم خصوصی را فراهم میکند، بلکه در تلاش است تا از منظر فنی به محافظت بهتر از حریم شخصی کاربران نیز دست یابد. همچنین این شرکت چینی فریمورک MACE (Mobile AI Compute Engine) را، که یک چارچوب هوش مصنوعی ویژه برای ترمینالهای موبایل است، بصورت خود توسعه داده و منبع باز قرار داده است. دادههای کاربر نیازی به بارگذاری در فضای ابری ندارند و محاسبه آفلاین میتواند به طور مستقیم در گوشی انجام شود. از طریق فناوری مدل آفلاین، میتوانید حریم خصوصی خود را به حداکثر برسانید.
به منظور محافظت کامل از حریم خصوصی، شیائومی یک سیستم مدیریت کامل امنیت اطلاعات را با رعایت شش اصل محافظت از حریم خصوصی که شامل باز بودن و شفافیت، به حداقل رساندن دادهها، محدودیت هدف، محافظت از امنیت، بررسی تطابق و مسئولیتهای واضح میباشند، ایجاد کرده است و متعهد شده تا یک برند حریم خصوصی بر پایه اعتماد کاربران بسازد.
در عین حال، شیائومی از “حریم خصوصی تفاضلی” در سیستم، که یک الگوریتم پیشرو برای حفظ حریم خصوصی میباشد، استفاده کرده است. حریم خصوصی تفاضلی، یک سیستم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات عمومی در مورد داده با توصیف الگوهای گروهها در مجموعه داده و در عین حال نگه داشتن اطلاعات در مورد افراد در مجموعه داده است.
این شرکت میگوید که جزئیات بیشتری را پس از کنفرانس MIUI 12 در 27 آوریل آشکار میسازد.
شیائومی از یک محصول جدید در مجموعه لوازم جانبی سبک زندگی خود رونمایی کرده است: کوله پشتی تجاری میجیا. این کوله پشتی که برای حرفهایهای مدرن در حال حرکت طراحی شده است، عملکرد و راحتی را با قیمت مناسب در اولویت قرار میدهد. قیمت کوله پشتی 249 یوان (تقریباً 34 دلار) است و اکنون در …
شیائومی کولر گازی باد طبیعی پرو میجیا را با جریان هوای بالا و قدرت 1.5 اسب بخار در بازار چین عرضه کرده است که تجربهای مشابه با تهویه مطبوع مرکزی ارائه میدهد. در ادامه مشخصات کلیدی آن را بررسی میکنیم. مشخصات کولر گازی Mijia Natural Wind Pro شیائومی کولر گازی جدید میجیا دارای جریان هوای …
کمپانی زنجیره زیست محیطی ZMI شیائومی برای اولین بار در سال 2012 فروشگاه خود را افتتاح کرد و از آن زمان، این شرکت چندین محصول چشمگیر از جمله پاوربانکها، شارژرها، شارژرهای بیسیم، کابلهای داده، شارژرهای اتومبیل و اسپیکرهای قابل حمل را تولید کرده است. این شرکت هم اکنون یک پنکه قابل حمل راه اندازی کرده …
اکتبر گذشته، شیائومی از مانیتوری به نام مانیتور 144 هرتز 24.5 اینچ Mi Fast LCD در چین رونمایی کرد. پس از گذشت ماهها، این شرکت اکنون نسخه جدیدی از این محصول را با نرخ تازه سازی 165 هرتز و پشتیبانی از NVIDIA G-SYNC راهاندازی کرده است. این مانیتور به طور رسمی با نام مانیتور 165 …
شیائومی با رونمایی از لوگو Privacy، نشان داد که بر بهبود حریم شخصی کاربران تمرکز دارد
شیائومی، پنجشنبه، به طور رسمی از “برند حریم خصوصی شیائومی” با لوگویی که نشان دهنده عزم برند برای محافظت از امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران است، رونمایی کرد. شیائومی میگوید لوگوی برند حریم خصوصی در آینده برای محصولات و خدماتش اعمال خواهد شد و این نشان دهنده اهمیت حفاظت از حریم شخصی کاربران و تعهد به آنان است.
شیائومی همچنان به بهبود حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربر در رابط کاربری MIUI ادامه میدهد. MIUI نه تنها قابلیتهای غنی و قابل اعتمادی برای محافظت از حریم خصوصی را فراهم میکند، بلکه در تلاش است تا از منظر فنی به محافظت بهتر از حریم شخصی کاربران نیز دست یابد. همچنین این شرکت چینی فریمورک MACE (Mobile AI Compute Engine) را، که یک چارچوب هوش مصنوعی ویژه برای ترمینالهای موبایل است، بصورت خود توسعه داده و منبع باز قرار داده است. دادههای کاربر نیازی به بارگذاری در فضای ابری ندارند و محاسبه آفلاین میتواند به طور مستقیم در گوشی انجام شود. از طریق فناوری مدل آفلاین، میتوانید حریم خصوصی خود را به حداکثر برسانید.
به منظور محافظت کامل از حریم خصوصی، شیائومی یک سیستم مدیریت کامل امنیت اطلاعات را با رعایت شش اصل محافظت از حریم خصوصی که شامل باز بودن و شفافیت، به حداقل رساندن دادهها، محدودیت هدف، محافظت از امنیت، بررسی تطابق و مسئولیتهای واضح میباشند، ایجاد کرده است و متعهد شده تا یک برند حریم خصوصی بر پایه اعتماد کاربران بسازد.
در عین حال، شیائومی از “حریم خصوصی تفاضلی” در سیستم، که یک الگوریتم پیشرو برای حفظ حریم خصوصی میباشد، استفاده کرده است. حریم خصوصی تفاضلی، یک سیستم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات عمومی در مورد داده با توصیف الگوهای گروهها در مجموعه داده و در عین حال نگه داشتن اطلاعات در مورد افراد در مجموعه داده است.
این شرکت میگوید که جزئیات بیشتری را پس از کنفرانس MIUI 12 در 27 آوریل آشکار میسازد.
منبع
مطالب مرتبط
شیائومی کوله پشتی تجاری میجیا را معرفی کرد: کاربردی و شیک برای مسافران شهری
شیائومی از یک محصول جدید در مجموعه لوازم جانبی سبک زندگی خود رونمایی کرده است: کوله پشتی تجاری میجیا. این کوله پشتی که برای حرفهایهای مدرن در حال حرکت طراحی شده است، عملکرد و راحتی را با قیمت مناسب در اولویت قرار میدهد. قیمت کوله پشتی 249 یوان (تقریباً 34 دلار) است و اکنون در …
شیائومی کولر گازی جدید میجیا را با جریان هوای بالا و قابلیت خودتمیزشوندگی عرضه کرد
شیائومی کولر گازی باد طبیعی پرو میجیا را با جریان هوای بالا و قدرت 1.5 اسب بخار در بازار چین عرضه کرده است که تجربهای مشابه با تهویه مطبوع مرکزی ارائه میدهد. در ادامه مشخصات کلیدی آن را بررسی میکنیم. مشخصات کولر گازی Mijia Natural Wind Pro شیائومی کولر گازی جدید میجیا دارای جریان هوای …
پنکه قابل حمل ZMI شیائومی با 12 ساعت عمر باتری و قیمت 59 یوان عرضه شد
کمپانی زنجیره زیست محیطی ZMI شیائومی برای اولین بار در سال 2012 فروشگاه خود را افتتاح کرد و از آن زمان، این شرکت چندین محصول چشمگیر از جمله پاوربانکها، شارژرها، شارژرهای بیسیم، کابلهای داده، شارژرهای اتومبیل و اسپیکرهای قابل حمل را تولید کرده است. این شرکت هم اکنون یک پنکه قابل حمل راه اندازی کرده …
مانیتور 165 هرتز 24.5 اینچ Mi Fast LCD شیائومی در چین راه اندازی شد
اکتبر گذشته، شیائومی از مانیتوری به نام مانیتور 144 هرتز 24.5 اینچ Mi Fast LCD در چین رونمایی کرد. پس از گذشت ماهها، این شرکت اکنون نسخه جدیدی از این محصول را با نرخ تازه سازی 165 هرتز و پشتیبانی از NVIDIA G-SYNC راهاندازی کرده است. این مانیتور به طور رسمی با نام مانیتور 165 …