شیائومی در یک گام اساسی به سمت ورود به صنعت خودروسازی، تاییدیه مهمی را از نهادهای نظارتی کلیدی برای آغاز تولید 100000 خودرو در سال به دست آورده است. این چراغ سبز از کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی (NDRC) نشان دهنده پیشرفتی قابل توجه برای سرمایه گذاری بلندپروازانه این غول فناوری در تولید خودروهای الکتریکی است.
در حالی که این تایید گامی به جلو را نشان میدهد، خودروهای برقی شیائومی همچنان به تایید وزارت صنعت و فناوری اطلاعات نیاز دارند، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات به شدت جنبههای فنی و ایمنی را قبل از اعطای رضایت ارزیابی میکند.
بنیانگذار شیائومی، لی جون، از ورود این شرکت به بازار خودروهای الکتریکی هوشمند در سال 2021 پرده برداری کرد. لی جون با تعهد سرمایه گذاری چشمگیر 10 میلیارد دلاری در طول ده سال، هدف بلندپروازانهای را برای آغاز تولید انبوه گروه اولیه خودروها، نیمه اول سال 2024، در نظر گرفت.
در میان کاهش 18.9 درصدی درآمد سه ماهه اول سال به سال، تلاش جسورانه شیائومی در بازار خودروهای الکتریکی (EV) به عنوان یک پاسخ استراتژیک برای تنوع بخشیدن به تجارت فراتر از بخش گوشیهای هوشمند است. با کاهش تقاضای گوشیهای هوشمند، این غول فناوری قصد دارد از شبکه گسترده فروشگاههای خود استفاده کند و قصد دارد آنها را به نمایشگاههای خودروهای برقی تبدیل کند.
با این حال، تحقق این جدول زمانی منوط به پیشرفت مصوبات نظارتی است. این نوع چالشهای قابل مقایسه حتی در شرکتهای معتبر نیز مشهود است: درخواست تسلا برای توسعه تأسیسات خود در شانگهای در انتظار تأیید است، در حالی که چشمانداز تولید خودروساز لوکس آمریکایی Lucid Group در چین نامشخص به نظر میرسد.
رویکرد محتاطانه NDRC در تصویب برنامههای جدید تولید خودروهای الکتریکی ناشی از نگرانی در مورد ظرفیت مازاد بالقوه و کاهش تقاضا در این بخش است. این موضع محتاطانه منجر به ارزیابی دقیق هر پیشنهاد برای تضمین بازار متعادل شده است.
بنیانگذار شیائومی، لی جون، فاش کرد که سرمایه گذاری خودرو الکتریکی آخرین تلاش کارآفرینی بزرگ او را رقم خواهد زد. در یک پست اخیر در Weibo، لی جون تصاویری از مدیران گروه شیائومی، از جمله شریک و رئیس، لو ویبینگ، به اشتراک گذاشت که بنرهایی مزین به شعار “قهرمانان شیائومی” را به نمایش گذاشتند.
این حرکت بر عزم شیائومی برای تغییر شکل چشمانداز کسبوکار خود و ایجاد جایگاه قویتری در صنعت خودروسازی در حال توسعه، تأکید میکند. از آنجایی که این شرکت با چالشهایی در بازار سنتی خود مواجه است، ورود به بازار خودروهای برقی نشان دهنده تعهد قاطع این کمپانی به نوآوری و سازگاری است.
از آنجایی که بازار دستبندهای تناسب اندام نیازمند تغییراتی هستند، ارتقاء مورد انتظار بعدی صفحه نمایش بیشتری برای استفاده کاربر خواهد بود. برای گوشیهای هوشمند، نسل بعدی دستگاههای تاشو مانند Samsung Galaxy Z Fold 3 و Oppo Find N و دستگاههای رول شونده مانند Oppo X 2021 و دستگاههای مفهومی TCL با نمایشگرهای منعطف خود …
شیائومی تخته سیاه ال سی دی میجیا را برای تامین مالی جمعی در یوپین راهاندازی کرده است. در طول کمپین ویژه، میتوان این محصول را فقط با 239 یوان (33 دلار) خریداری کرد که تخفیف قابل توجهی نسبت به قیمت خردهفروشی معمولی آن، 299 یوان (42 دلار) است. این تخته سیاه در رنگ خاکستری عمیق …
شرکت Jisu Life، یک شرکت پشتیبانی شده توسط شیائومی است که دو پنکه ارزان قیمت دستی را راه اندازی کرده است تا به خنک کردن مردم در طول تابستان کمک کند. این پنکهها در حال حاضر برای فروش در وبسایت تجارت الکترونیکی یوپین شیائومی در چین آماده فروش هستند. پنکههای دستی جدید Jisu در یک …
برند تجاری آمازفیت هوآمی، یکی از همکاران شیائومی، اخیراً از عرضه قریب الوقوع ساعت هوشمند جدید در هند خبر داده بود. این ساعت با نام نسخه جدید GTR 2 آمازفیت شناخته میشود و قرار بود در 23 می عرضه شود. با این حال، این برند اکنون به طور رسمی نسخه جدید GTR 2 را برای …
شیائومی به نقطه عطف قابل توجهی در تولید خودروهای برقی دست یافت
شیائومی در یک گام اساسی به سمت ورود به صنعت خودروسازی، تاییدیه مهمی را از نهادهای نظارتی کلیدی برای آغاز تولید 100000 خودرو در سال به دست آورده است. این چراغ سبز از کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی (NDRC) نشان دهنده پیشرفتی قابل توجه برای سرمایه گذاری بلندپروازانه این غول فناوری در تولید خودروهای الکتریکی است.
در حالی که این تایید گامی به جلو را نشان میدهد، خودروهای برقی شیائومی همچنان به تایید وزارت صنعت و فناوری اطلاعات نیاز دارند، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات به شدت جنبههای فنی و ایمنی را قبل از اعطای رضایت ارزیابی میکند.
بنیانگذار شیائومی، لی جون، از ورود این شرکت به بازار خودروهای الکتریکی هوشمند در سال 2021 پرده برداری کرد. لی جون با تعهد سرمایه گذاری چشمگیر 10 میلیارد دلاری در طول ده سال، هدف بلندپروازانهای را برای آغاز تولید انبوه گروه اولیه خودروها، نیمه اول سال 2024، در نظر گرفت.
در میان کاهش 18.9 درصدی درآمد سه ماهه اول سال به سال، تلاش جسورانه شیائومی در بازار خودروهای الکتریکی (EV) به عنوان یک پاسخ استراتژیک برای تنوع بخشیدن به تجارت فراتر از بخش گوشیهای هوشمند است. با کاهش تقاضای گوشیهای هوشمند، این غول فناوری قصد دارد از شبکه گسترده فروشگاههای خود استفاده کند و قصد دارد آنها را به نمایشگاههای خودروهای برقی تبدیل کند.
با این حال، تحقق این جدول زمانی منوط به پیشرفت مصوبات نظارتی است. این نوع چالشهای قابل مقایسه حتی در شرکتهای معتبر نیز مشهود است: درخواست تسلا برای توسعه تأسیسات خود در شانگهای در انتظار تأیید است، در حالی که چشمانداز تولید خودروساز لوکس آمریکایی Lucid Group در چین نامشخص به نظر میرسد.
رویکرد محتاطانه NDRC در تصویب برنامههای جدید تولید خودروهای الکتریکی ناشی از نگرانی در مورد ظرفیت مازاد بالقوه و کاهش تقاضا در این بخش است. این موضع محتاطانه منجر به ارزیابی دقیق هر پیشنهاد برای تضمین بازار متعادل شده است.
بنیانگذار شیائومی، لی جون، فاش کرد که سرمایه گذاری خودرو الکتریکی آخرین تلاش کارآفرینی بزرگ او را رقم خواهد زد. در یک پست اخیر در Weibo، لی جون تصاویری از مدیران گروه شیائومی، از جمله شریک و رئیس، لو ویبینگ، به اشتراک گذاشت که بنرهایی مزین به شعار “قهرمانان شیائومی” را به نمایش گذاشتند.
این حرکت بر عزم شیائومی برای تغییر شکل چشمانداز کسبوکار خود و ایجاد جایگاه قویتری در صنعت خودروسازی در حال توسعه، تأکید میکند. از آنجایی که این شرکت با چالشهایی در بازار سنتی خود مواجه است، ورود به بازار خودروهای برقی نشان دهنده تعهد قاطع این کمپانی به نوآوری و سازگاری است.
منبع
مطالب مرتبط
شیائومی در حال توسعه فناوری نمایشگر قابل انعطاف برای دستبندهای سلامتی است
از آنجایی که بازار دستبندهای تناسب اندام نیازمند تغییراتی هستند، ارتقاء مورد انتظار بعدی صفحه نمایش بیشتری برای استفاده کاربر خواهد بود. برای گوشیهای هوشمند، نسل بعدی دستگاههای تاشو مانند Samsung Galaxy Z Fold 3 و Oppo Find N و دستگاههای رول شونده مانند Oppo X 2021 و دستگاههای مفهومی TCL با نمایشگرهای منعطف خود …
تخته سیاه ال سی دی میجیا شیائومی با نمایشگر 39 اینچی، پشتیبانی از تقسیم صفحه نمایش و نوشتن بدون گرد و غبار عرضه شد
شیائومی تخته سیاه ال سی دی میجیا را برای تامین مالی جمعی در یوپین راهاندازی کرده است. در طول کمپین ویژه، میتوان این محصول را فقط با 239 یوان (33 دلار) خریداری کرد که تخفیف قابل توجهی نسبت به قیمت خردهفروشی معمولی آن، 299 یوان (42 دلار) است. این تخته سیاه در رنگ خاکستری عمیق …
شیائومی پنکه دستی ارزان Jisu Life را عرضه کرد
شرکت Jisu Life، یک شرکت پشتیبانی شده توسط شیائومی است که دو پنکه ارزان قیمت دستی را راه اندازی کرده است تا به خنک کردن مردم در طول تابستان کمک کند. این پنکهها در حال حاضر برای فروش در وبسایت تجارت الکترونیکی یوپین شیائومی در چین آماده فروش هستند. پنکههای دستی جدید Jisu در یک …
نسخه جدید ساعت هوشمند GTR 2 آمازفیت در هند عرضه شد
برند تجاری آمازفیت هوآمی، یکی از همکاران شیائومی، اخیراً از عرضه قریب الوقوع ساعت هوشمند جدید در هند خبر داده بود. این ساعت با نام نسخه جدید GTR 2 آمازفیت شناخته میشود و قرار بود در 23 می عرضه شود. با این حال، این برند اکنون به طور رسمی نسخه جدید GTR 2 را برای …