برند ردمی شیائومی، یک چهره برجسته در صنعت گوشیهای هوشمند، با جشن گرفتن فروش یک میلیارد گوشی ردمی در دهه گذشته، به یک نقطه عطف دست یافته است. این دستاورد قابل توجه توسط لو ویبینگ، یکی از مدیران کلیدی گروه شیائومی با افتخار اعلام شد. ویبینگ به عنوان رئیس بخش بینالمللی شیائومی و مدیر کل برند ردمی، نقشی اساسی در هدایت برند به سمت اوج موفقیت فعلی خود ایفا کرده است.
نقطه عطف ردمی: جشن یک میلیارد فروش و پیشبینی سری K70
سفر ردمی زیر چتر شیائومی در 31 ژوئیه 2013، به عنوان یک خط تولید جدید با هدف ارائه گوشیهای هوشمند با کیفیت بالا و قیمتهای مقرون به صرفه، آغاز شد. این استراتژی در بازار گوشیهای هوشمند به شیائومی اجازه داد تا به سرعت جایگاه خود را به دست آورده و مشتریان خود را گسترش دهد. شیائومی با شناسایی پتانسیل و هویت متمایز ردمی، در یک حرکت استراتژیک در 3 ژانویه 2019، ردمی را به یک برند فرعی مستقل ارتقا داده و به آن استقلال و تمرکز بیشتری در مجموعه شیائومی داد.
این انتقال با یک رویداد راهاندازی جداگانه برای برند ردمی در 10 ژانویه 2019 مشخص شد که نشان دهنده استقلال و اهمیت استراتژیک آن است. ردمی تحت وضعیت مستقل خود به شکوفایی، نوآوری و گسترش خط تولید خود ادامه داده و در نتیجه جایگاه خود را در بازار رقابتی گوشیهای هوشمند تقویت کرده است.
در جشن نقطه عطف فروش، لو ویبینگ مراسم ویژهای ترتیب داد و از شرکای اصلی زنجیره تامین داخلی که در ده سال گذشته در سفر ردمی نقش مهمی داشتند دعوت کرد. این رویداد نه تنها به یاد دستاوردهای فروش بود، بلکه پیوند ردمی را با شرکایی که در رشد و موفقیت آن نقش مهمی داشتند، تقویت کرد.
با نگاهی به آینده، ردمی آماده است تا با عرضه سری K70 به نوآوری خود ادامه دهد. سری جدید، با برخورداری از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 8300-Ultra، نوید ارائه تنظیماتی پیشرفته و عملکردی عالی را میدهند. انتظار میرود سری K70 شهرت ردمی را برای ارائه فناوریهای پیشرفته با قیمتهای رقابتی بیشتر کند.
هنگامی که Amazfit Verge چند ماه پیش با ویژگیهایی مانند پشتیبانی صوتی در چین رونمایی شد، با توجه به اینکه ویژگیهای متناسب با کاربر چینی در آن قرار داده شدهاند، جای سوال بود که هوآمی چگونه قصد دارد ویژگیهای این ساعت هوشمند را برای بازار جهانی سازگار کند. ظاهرا، این شرکت حمایت شده توسط شیائومی …
همانطور که انتظار میرفت، شیائومی امروز آخرین مدل دستنبد سلامتی خود یعنی Mi Band 4 را در چین راه اندازی کرده است. این دستنبد جانشین Mi Band 3 محبوبی میباشد که در ماه مه سال 2018 رونمایی شد. تنها در هند، این شرکت بیش از 1 میلیون واحد Mi Band 3 فروخته است. با جدیدترین …
پس از عرضه اولین قفل هوشمند در زنجیره زیست محیطی شیائومی، LOOCK باری دیگر برای پیاده سازی مدل اصلی به شیائومی پیوست. قفل Q2 هوشمند LOOCK شیائومی یک قفل در همه چیز تمام است که با ویژگیهای بهبود یافته همراه شده است. با این حال، تغییرات اصلی به دو ویژگی اشاره میکنند: “حفاظت خودکار از …
شیائومی به طور رسمی ثبت شرکت جدید خود، Xiaomi EV Inc را اعلام کرد و همانطور که از نامش مشخص است، در بازار خودروهای الکتریکی رقابت خواهد کرد. این خبر بلافاصله پس از خرید شرکت DeepMotion، که بر روی فناوریهای خودران کار میکند، منتشر شد. به نظر میرسد شیائومی در این زمینه جدی است، زیرا …
فروش ردمی شیائومی در 10 سال به 1 میلیارد رسید
برند ردمی شیائومی، یک چهره برجسته در صنعت گوشیهای هوشمند، با جشن گرفتن فروش یک میلیارد گوشی ردمی در دهه گذشته، به یک نقطه عطف دست یافته است. این دستاورد قابل توجه توسط لو ویبینگ، یکی از مدیران کلیدی گروه شیائومی با افتخار اعلام شد. ویبینگ به عنوان رئیس بخش بینالمللی شیائومی و مدیر کل برند ردمی، نقشی اساسی در هدایت برند به سمت اوج موفقیت فعلی خود ایفا کرده است.
نقطه عطف ردمی: جشن یک میلیارد فروش و پیشبینی سری K70
سفر ردمی زیر چتر شیائومی در 31 ژوئیه 2013، به عنوان یک خط تولید جدید با هدف ارائه گوشیهای هوشمند با کیفیت بالا و قیمتهای مقرون به صرفه، آغاز شد. این استراتژی در بازار گوشیهای هوشمند به شیائومی اجازه داد تا به سرعت جایگاه خود را به دست آورده و مشتریان خود را گسترش دهد. شیائومی با شناسایی پتانسیل و هویت متمایز ردمی، در یک حرکت استراتژیک در 3 ژانویه 2019، ردمی را به یک برند فرعی مستقل ارتقا داده و به آن استقلال و تمرکز بیشتری در مجموعه شیائومی داد.
این انتقال با یک رویداد راهاندازی جداگانه برای برند ردمی در 10 ژانویه 2019 مشخص شد که نشان دهنده استقلال و اهمیت استراتژیک آن است. ردمی تحت وضعیت مستقل خود به شکوفایی، نوآوری و گسترش خط تولید خود ادامه داده و در نتیجه جایگاه خود را در بازار رقابتی گوشیهای هوشمند تقویت کرده است.
در جشن نقطه عطف فروش، لو ویبینگ مراسم ویژهای ترتیب داد و از شرکای اصلی زنجیره تامین داخلی که در ده سال گذشته در سفر ردمی نقش مهمی داشتند دعوت کرد. این رویداد نه تنها به یاد دستاوردهای فروش بود، بلکه پیوند ردمی را با شرکایی که در رشد و موفقیت آن نقش مهمی داشتند، تقویت کرد.
با نگاهی به آینده، ردمی آماده است تا با عرضه سری K70 به نوآوری خود ادامه دهد. سری جدید، با برخورداری از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 8300-Ultra، نوید ارائه تنظیماتی پیشرفته و عملکردی عالی را میدهند. انتظار میرود سری K70 شهرت ردمی را برای ارائه فناوریهای پیشرفته با قیمتهای رقابتی بیشتر کند.
منبع
مطالب مرتبط
ساعت هوشمند Verge آمازفیت Huami همراه با دستیار صوتی در ایالات متحده آمریکا عرضه شد
هنگامی که Amazfit Verge چند ماه پیش با ویژگیهایی مانند پشتیبانی صوتی در چین رونمایی شد، با توجه به اینکه ویژگیهای متناسب با کاربر چینی در آن قرار داده شدهاند، جای سوال بود که هوآمی چگونه قصد دارد ویژگیهای این ساعت هوشمند را برای بازار جهانی سازگار کند. ظاهرا، این شرکت حمایت شده توسط شیائومی …
می بند 4 شیائومی با صفحه نمایش رنگی AMOLED و قیمتی مقرون به صرفه رونمایی شد
همانطور که انتظار میرفت، شیائومی امروز آخرین مدل دستنبد سلامتی خود یعنی Mi Band 4 را در چین راه اندازی کرده است. این دستنبد جانشین Mi Band 3 محبوبی میباشد که در ماه مه سال 2018 رونمایی شد. تنها در هند، این شرکت بیش از 1 میلیون واحد Mi Band 3 فروخته است. با جدیدترین …
قفل هوشمند LOOCK Q2 شیائومی عرضه شد
پس از عرضه اولین قفل هوشمند در زنجیره زیست محیطی شیائومی، LOOCK باری دیگر برای پیاده سازی مدل اصلی به شیائومی پیوست. قفل Q2 هوشمند LOOCK شیائومی یک قفل در همه چیز تمام است که با ویژگیهای بهبود یافته همراه شده است. با این حال، تغییرات اصلی به دو ویژگی اشاره میکنند: “حفاظت خودکار از …
شیائومی وارد تجارت خودروهای الکتریکی میشود
شیائومی به طور رسمی ثبت شرکت جدید خود، Xiaomi EV Inc را اعلام کرد و همانطور که از نامش مشخص است، در بازار خودروهای الکتریکی رقابت خواهد کرد. این خبر بلافاصله پس از خرید شرکت DeepMotion، که بر روی فناوریهای خودران کار میکند، منتشر شد. به نظر میرسد شیائومی در این زمینه جدی است، زیرا …