برند ردمی شیائومی، یک چهره برجسته در صنعت گوشیهای هوشمند، با جشن گرفتن فروش یک میلیارد گوشی ردمی در دهه گذشته، به یک نقطه عطف دست یافته است. این دستاورد قابل توجه توسط لو ویبینگ، یکی از مدیران کلیدی گروه شیائومی با افتخار اعلام شد. ویبینگ به عنوان رئیس بخش بینالمللی شیائومی و مدیر کل برند ردمی، نقشی اساسی در هدایت برند به سمت اوج موفقیت فعلی خود ایفا کرده است.
نقطه عطف ردمی: جشن یک میلیارد فروش و پیشبینی سری K70
سفر ردمی زیر چتر شیائومی در 31 ژوئیه 2013، به عنوان یک خط تولید جدید با هدف ارائه گوشیهای هوشمند با کیفیت بالا و قیمتهای مقرون به صرفه، آغاز شد. این استراتژی در بازار گوشیهای هوشمند به شیائومی اجازه داد تا به سرعت جایگاه خود را به دست آورده و مشتریان خود را گسترش دهد. شیائومی با شناسایی پتانسیل و هویت متمایز ردمی، در یک حرکت استراتژیک در 3 ژانویه 2019، ردمی را به یک برند فرعی مستقل ارتقا داده و به آن استقلال و تمرکز بیشتری در مجموعه شیائومی داد.
این انتقال با یک رویداد راهاندازی جداگانه برای برند ردمی در 10 ژانویه 2019 مشخص شد که نشان دهنده استقلال و اهمیت استراتژیک آن است. ردمی تحت وضعیت مستقل خود به شکوفایی، نوآوری و گسترش خط تولید خود ادامه داده و در نتیجه جایگاه خود را در بازار رقابتی گوشیهای هوشمند تقویت کرده است.
در جشن نقطه عطف فروش، لو ویبینگ مراسم ویژهای ترتیب داد و از شرکای اصلی زنجیره تامین داخلی که در ده سال گذشته در سفر ردمی نقش مهمی داشتند دعوت کرد. این رویداد نه تنها به یاد دستاوردهای فروش بود، بلکه پیوند ردمی را با شرکایی که در رشد و موفقیت آن نقش مهمی داشتند، تقویت کرد.
با نگاهی به آینده، ردمی آماده است تا با عرضه سری K70 به نوآوری خود ادامه دهد. سری جدید، با برخورداری از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 8300-Ultra، نوید ارائه تنظیماتی پیشرفته و عملکردی عالی را میدهند. انتظار میرود سری K70 شهرت ردمی را برای ارائه فناوریهای پیشرفته با قیمتهای رقابتی بیشتر کند.
سری 14 شیائومی شامل انواع استاندارد و حرفهای است. شیائومی 14 پرو در میان این دو دستگاه، پریمیومتر است و در مقایسه با نسخه قبلی خود با پیشرفتهایی عرضه میشود. در کنار گوشیهای پرچمدار، سری 5 ساعت شیائومی و تلویزیون 85 اینچی شیائومی نیز معرفی شدند. در این پست، نگاهی به شیائومی 14 پرو میاندازیم. …
شیائومی به طور رسمی ثبت شرکت جدید خود، Xiaomi EV Inc را اعلام کرد و همانطور که از نامش مشخص است، در بازار خودروهای الکتریکی رقابت خواهد کرد. این خبر بلافاصله پس از خرید شرکت DeepMotion، که بر روی فناوریهای خودران کار میکند، منتشر شد. به نظر میرسد شیائومی در این زمینه جدی است، زیرا …
شیائومی در تدارک برای روز کودکان که نزدیک است، پهباد ریموت کنترلی Mi Rabbit را که مخصوص کودکان طراحی شده، عرضه کرده است. محدوده چرخش پال این پهباد 11 سانتیمتر است و وزن آن تنها 88 گرم (سبکتر از گوشیهای هوشمند) می باشد؛ بنابراین حمل کردن آن مشکل نیست. طراحی ساختار بدنه این دستگاه با …
شیائومی به طور رسمی از موتور پرده هوشمند 1S میجیا در چین رونمایی کرد. به لطف این دستگاه خانه هوشمند، گزینههای مختلفی برای تنظیم پرده وجود دارد. برای مثال، برای راهاندازی موتور، میتوان از فرمانهای صوتی هوش مصنوعی Xiao، برنامه میجیا، کنترل از راه دور یا یک کشش سبک استفاده کرد. میتوان این محصول را …
فروش ردمی شیائومی در 10 سال به 1 میلیارد رسید
برند ردمی شیائومی، یک چهره برجسته در صنعت گوشیهای هوشمند، با جشن گرفتن فروش یک میلیارد گوشی ردمی در دهه گذشته، به یک نقطه عطف دست یافته است. این دستاورد قابل توجه توسط لو ویبینگ، یکی از مدیران کلیدی گروه شیائومی با افتخار اعلام شد. ویبینگ به عنوان رئیس بخش بینالمللی شیائومی و مدیر کل برند ردمی، نقشی اساسی در هدایت برند به سمت اوج موفقیت فعلی خود ایفا کرده است.
نقطه عطف ردمی: جشن یک میلیارد فروش و پیشبینی سری K70
سفر ردمی زیر چتر شیائومی در 31 ژوئیه 2013، به عنوان یک خط تولید جدید با هدف ارائه گوشیهای هوشمند با کیفیت بالا و قیمتهای مقرون به صرفه، آغاز شد. این استراتژی در بازار گوشیهای هوشمند به شیائومی اجازه داد تا به سرعت جایگاه خود را به دست آورده و مشتریان خود را گسترش دهد. شیائومی با شناسایی پتانسیل و هویت متمایز ردمی، در یک حرکت استراتژیک در 3 ژانویه 2019، ردمی را به یک برند فرعی مستقل ارتقا داده و به آن استقلال و تمرکز بیشتری در مجموعه شیائومی داد.
این انتقال با یک رویداد راهاندازی جداگانه برای برند ردمی در 10 ژانویه 2019 مشخص شد که نشان دهنده استقلال و اهمیت استراتژیک آن است. ردمی تحت وضعیت مستقل خود به شکوفایی، نوآوری و گسترش خط تولید خود ادامه داده و در نتیجه جایگاه خود را در بازار رقابتی گوشیهای هوشمند تقویت کرده است.
در جشن نقطه عطف فروش، لو ویبینگ مراسم ویژهای ترتیب داد و از شرکای اصلی زنجیره تامین داخلی که در ده سال گذشته در سفر ردمی نقش مهمی داشتند دعوت کرد. این رویداد نه تنها به یاد دستاوردهای فروش بود، بلکه پیوند ردمی را با شرکایی که در رشد و موفقیت آن نقش مهمی داشتند، تقویت کرد.
با نگاهی به آینده، ردمی آماده است تا با عرضه سری K70 به نوآوری خود ادامه دهد. سری جدید، با برخورداری از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 8300-Ultra، نوید ارائه تنظیماتی پیشرفته و عملکردی عالی را میدهند. انتظار میرود سری K70 شهرت ردمی را برای ارائه فناوریهای پیشرفته با قیمتهای رقابتی بیشتر کند.
منبع
مطالب مرتبط
شیائومی 14 پرو به عنوان اولین گوشی اسنپدراگون 8 نسل 3 و HyperOS معرفی شد
سری 14 شیائومی شامل انواع استاندارد و حرفهای است. شیائومی 14 پرو در میان این دو دستگاه، پریمیومتر است و در مقایسه با نسخه قبلی خود با پیشرفتهایی عرضه میشود. در کنار گوشیهای پرچمدار، سری 5 ساعت شیائومی و تلویزیون 85 اینچی شیائومی نیز معرفی شدند. در این پست، نگاهی به شیائومی 14 پرو میاندازیم. …
شیائومی وارد تجارت خودروهای الکتریکی میشود
شیائومی به طور رسمی ثبت شرکت جدید خود، Xiaomi EV Inc را اعلام کرد و همانطور که از نامش مشخص است، در بازار خودروهای الکتریکی رقابت خواهد کرد. این خبر بلافاصله پس از خرید شرکت DeepMotion، که بر روی فناوریهای خودران کار میکند، منتشر شد. به نظر میرسد شیائومی در این زمینه جدی است، زیرا …
شیائومی پهباد ریموت کنترلی MI RABBIT را با قیمت 399 یوان عرضه کرد
شیائومی در تدارک برای روز کودکان که نزدیک است، پهباد ریموت کنترلی Mi Rabbit را که مخصوص کودکان طراحی شده، عرضه کرده است. محدوده چرخش پال این پهباد 11 سانتیمتر است و وزن آن تنها 88 گرم (سبکتر از گوشیهای هوشمند) می باشد؛ بنابراین حمل کردن آن مشکل نیست. طراحی ساختار بدنه این دستگاه با …
شیائومی مدل 1S موتور پرده هوشمند میجیا را با کنترل صوتی معرفی کرد
شیائومی به طور رسمی از موتور پرده هوشمند 1S میجیا در چین رونمایی کرد. به لطف این دستگاه خانه هوشمند، گزینههای مختلفی برای تنظیم پرده وجود دارد. برای مثال، برای راهاندازی موتور، میتوان از فرمانهای صوتی هوش مصنوعی Xiao، برنامه میجیا، کنترل از راه دور یا یک کشش سبک استفاده کرد. میتوان این محصول را …