روز گذشته (30 ژانویه 2020)، Canalys، یک شرکت گزارشگر تحلیلی، گزارش خود را در بازار جهانی گوشیهای هوشمند Q4 در سال 2019 منتشر کرد. در این ارقام به اشتراک گذاشته شده، مشاهده میشود که شیائومی در مقایسه با سایر برندهای اصلی مانند سامسونگ، اپل ، هواوی و…. به بالاترین درصد رشد دست یافته است.
بر اساس این تحلیل، این غول فناوری چینی در ربع چهارم سال 2019، 33 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را فروخته است که جهشی قابل توجه نسبت به فروش 26.8 میلیونیاش در سال 2018 میباشد. همچنین این آمار نشان میدهد شیائومی 9 درصد سهم بازار را دارد که بیشتر از 7.3 درصد سال 2018 است که رشد کلی سالانه 23 درصدی را نشان میدهد، و شیائومی را به عنوان تنها شرکتی با نرخ رشد دو رقمی در لیست با سایر OEM های اصلی تبدیل کرده است.
نرخ رشد بازار جهانی گوشیهای هوشمند برای ربع چهارم 2019 (تصویر منتشر شده توسط Canalys)
به علاوه، این گزارش سهم کلی سالانه بازار را نشان میدهد که سامسونگ با سهم بازار 21.8 درصدی در سال 2019 در صدر جدول قرار گرفته است. هوآوی با داشتن سهم 17.6 درصد در رده دوم قرار گرفته و اپل و شیائومی با داشتن 14.5 درصد و 9.2 درصد مقامهای سوم و چهارم را کسب کردهاند. براساس گزارش سهم بازار Canalys در سال 2019، Oppo دقیقاً بعد از شیائومی قرار گرفته و 8.8 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.
همانطور که در گزارش مشاهده میشود، اپل پس از عملکرد آیفون 11 خود با موفقیت بیش از انتظار تحلیلگران، از انتظارات فراتر رفته است. این مسئله باعث شد این غول Cupertino-based با سهم 21.3 درصدی در Q4 2019 بیشترین سهم بازار را در اختیار داشته باشد.
اپل رشد 9 درصدیای را تجربه کرده اما سامسونگ و Oppo به ترتیب رشد کم 1 درصد و 2 درصدی داشتهاند. از سوی دیگر، هوآوی رشد منفی 7 درصدیای داشته است که به احتمال زیاد به دلیل افزایش داستانهای خود با دولت ایالات متحده و افزایش مشکلاتش در سایر مناطق اروپایی برای توسعه 5G میباشد.
شیائومی در حال برنامه ریزی برای خرید یک استارتاپ مبتنی بر فناوری رانندگی خودکار به نام Deepmotion است. مبلغ قرارداد 77.4 میلیون دلار آمریکا خواهد بود؛ این شرکت خود را برای ورود به بازار خودروهای الکتریکی بیشتر آماده میکند. این غول فناوری چینی پس از آنکه نتایج سه ماهه دوم بهتر از حد انتظار را …
شیائومی در چین یک وب سایت تامین مالی به نام یوپین دارد. این شرکت محصولاتی را از برندهای فرعی خود و برخی شرکتهای شخص ثالث در این پلتفرم به فروش میرساند. اخیراً این برند یک ماوس گیمینگ جدید را معرفی کرده است که تامین مالی آن از 12 ژانویه شروع شده است. بر اساس گزارش …
شیائومی به تازگی Mi Watch Revolve Active جدید خود را در هند راه اندازی کرده است. این جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت است که در هند عرضه شده و همراه با Mi 11 Lite وارد بازار میشود. در جریان رویداد رسمی راه اندازی، این غول فناوری چینی ساعت هوشمند جدید خود را تحت کمپین تبلیغاتی …
شیائومی یکی از بزرگترین برندهای لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان است. در حالی که این شرکت عمدتاً برای گوشیهای هوشمند خود شناخته شده است، ولی در زمینههای مختلف در چین و جاهای دیگر حضور چشمگیری دارد. این کمپانی برای محصولات متنوع بسیاری مانند پنکه هوشمند، دستگاه واکی تاکی، تهویه مطبوع هوشمند، اسکوتر برقی و … …
فروش گوشیهای هوشمند شیائومی بالاترین رشد سالانه بازار را در Q4 2019 بدست آورد
روز گذشته (30 ژانویه 2020)، Canalys، یک شرکت گزارشگر تحلیلی، گزارش خود را در بازار جهانی گوشیهای هوشمند Q4 در سال 2019 منتشر کرد. در این ارقام به اشتراک گذاشته شده، مشاهده میشود که شیائومی در مقایسه با سایر برندهای اصلی مانند سامسونگ، اپل ، هواوی و…. به بالاترین درصد رشد دست یافته است.
بر اساس این تحلیل، این غول فناوری چینی در ربع چهارم سال 2019، 33 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را فروخته است که جهشی قابل توجه نسبت به فروش 26.8 میلیونیاش در سال 2018 میباشد. همچنین این آمار نشان میدهد شیائومی 9 درصد سهم بازار را دارد که بیشتر از 7.3 درصد سال 2018 است که رشد کلی سالانه 23 درصدی را نشان میدهد، و شیائومی را به عنوان تنها شرکتی با نرخ رشد دو رقمی در لیست با سایر OEM های اصلی تبدیل کرده است.
نرخ رشد بازار جهانی گوشیهای هوشمند برای ربع چهارم 2019 (تصویر منتشر شده توسط Canalys)
به علاوه، این گزارش سهم کلی سالانه بازار را نشان میدهد که سامسونگ با سهم بازار 21.8 درصدی در سال 2019 در صدر جدول قرار گرفته است. هوآوی با داشتن سهم 17.6 درصد در رده دوم قرار گرفته و اپل و شیائومی با داشتن 14.5 درصد و 9.2 درصد مقامهای سوم و چهارم را کسب کردهاند. براساس گزارش سهم بازار Canalys در سال 2019، Oppo دقیقاً بعد از شیائومی قرار گرفته و 8.8 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.
همانطور که در گزارش مشاهده میشود، اپل پس از عملکرد آیفون 11 خود با موفقیت بیش از انتظار تحلیلگران، از انتظارات فراتر رفته است. این مسئله باعث شد این غول Cupertino-based با سهم 21.3 درصدی در Q4 2019 بیشترین سهم بازار را در اختیار داشته باشد.
اپل رشد 9 درصدیای را تجربه کرده اما سامسونگ و Oppo به ترتیب رشد کم 1 درصد و 2 درصدی داشتهاند. از سوی دیگر، هوآوی رشد منفی 7 درصدیای داشته است که به احتمال زیاد به دلیل افزایش داستانهای خود با دولت ایالات متحده و افزایش مشکلاتش در سایر مناطق اروپایی برای توسعه 5G میباشد.
منبع
مطالب مرتبط
شیائومی در حال خرید یک استارتاپ مبتنی بر رانندگی خودکار به نام Deepmotion است
شیائومی در حال برنامه ریزی برای خرید یک استارتاپ مبتنی بر فناوری رانندگی خودکار به نام Deepmotion است. مبلغ قرارداد 77.4 میلیون دلار آمریکا خواهد بود؛ این شرکت خود را برای ورود به بازار خودروهای الکتریکی بیشتر آماده میکند. این غول فناوری چینی پس از آنکه نتایج سه ماهه دوم بهتر از حد انتظار را …
شیائومی ماوس گیمینگ لایت را با قیمت 99 یوان کرادفاند کرد
شیائومی در چین یک وب سایت تامین مالی به نام یوپین دارد. این شرکت محصولاتی را از برندهای فرعی خود و برخی شرکتهای شخص ثالث در این پلتفرم به فروش میرساند. اخیراً این برند یک ماوس گیمینگ جدید را معرفی کرده است که تامین مالی آن از 12 ژانویه شروع شده است. بر اساس گزارش …
ساعت Revolve Active شیائومی در هند راه اندازی شد
شیائومی به تازگی Mi Watch Revolve Active جدید خود را در هند راه اندازی کرده است. این جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت است که در هند عرضه شده و همراه با Mi 11 Lite وارد بازار میشود. در جریان رویداد رسمی راه اندازی، این غول فناوری چینی ساعت هوشمند جدید خود را تحت کمپین تبلیغاتی …
عینک آفتابی جدید پلاریزه میجیا شیائومی
شیائومی یکی از بزرگترین برندهای لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان است. در حالی که این شرکت عمدتاً برای گوشیهای هوشمند خود شناخته شده است، ولی در زمینههای مختلف در چین و جاهای دیگر حضور چشمگیری دارد. این کمپانی برای محصولات متنوع بسیاری مانند پنکه هوشمند، دستگاه واکی تاکی، تهویه مطبوع هوشمند، اسکوتر برقی و … …