شیائومی در سال گذشته شرکت گوشی هوشمند Meito را بدست آورد و انتظار میرفت اولین محصول این همکاری CC9 و CC9e شیائومی نام داشته باشد. این شرکت وعده یک رونمایی را داده بود که به وقوع پیوست اما معلوم شد که گوشی واقعی را رونمایی نکرده است.
لی جون، مدیر عامل شرکت شیائومی، سری CC را رونمایی کرد و مفهوم این نام را توضیح داد که به معنای Colorful & Creative (رنگارنگ و خلاق) میباشد و توسط تیم Chic & Cool 90 توسعه یافته است.
در این اعلامیه هیچ گوشیای وجود نداشت و ما هنوز منتظر تاریخ رسمی رونمایی از فیلیپ دوربین CC9 هستیم.
عدد موجود در نام CC9 نشان دهنده سن شرکت یعنی 9 سال است. این اولین بار نیست که یک گوشی هوشمند شیائومی اسم خود را برای جشن گرفتن یک تولد تغییر میدهد. Mi 7 شیائومی چنین بود و در سال گذشته نیز به طور مستقیم پرچمدار Mi 8 رونمایی شد.
اسمارتفونهای CC شیائومی سومین برند تجاری شرکت به دنبال گوشیهای Redmi و Mi خواهند بود. این سری مجموعهای متفاوت میباشد که توسط دانشجویان هنر طراحی شده و پیشگامان مد جوان را که «میخواهند خودشان را تعریف کنند» هدف قرار داده است. هدف اولیه تیم Chic & Cool 90 زیبایی شناسی است، که میتواند به این معنی باشد که این گوشی احتمالا مشخصات قابل توجه کمتری دارد.
همچنین لی جون اضافه کرد که جوانان تمایل دارند که دیده و شنیده شوند، دوست دارند عکس بگیرند و زیبایی خود را با همه به اشتراک بگذارند. گوشی جدید، یک مفهوم زیبایی شناختی جدید از آزمایشگاه زیبایی شناسی X Meitu AI شیائومی در ترکیب با سخت افزار پیشرفته دوربین و تکنولوژی زیبایی خواهد داشت.
از آنجایی که عکس گرفتن در چین بسیار مرسوم میباشد، احتمالا شیائومی در حال پیادهسازی فیلترهای زیبایی و موتورهای AI بیشتر برای بهبود عکسها میباشد، اما زمان حقیقت را آشکار خواهد کرد.
سری 12 شیائومی پس از عرضه در چین، تقریباً 283 میلیون دلار در 5 دقیقه اول فروش داشت. این مجموعه علاوه بر برخورداری از فناوری پیشرو مانند اسنپدراگون کوالکام 8 نسل 1 و شارژ نسل بعدی 120W، به خاطر دوربین پیشرو در کلاس خود نیز شهرت دارد. به تازگی، شیائومی اعلام کرده است که از …
غول تولید کننده چینی، شیائومی، به تازگی برای کمک به کودکان کارهای زیادی کرده است. این شرکت در حال حاضر در حال جمع آوری سرمایه برای دستگاه یادگیری زبان انگلیسی Du Fu AI پرو است که به کودکان اجازه میدهد بدون دانستن زبان انگلیسی آن را یاد بگیرند. قیمت کرادفاندینگ این دستگاه 99 یوان (131 …
شیائومی از متر چشمی تلسکوپی TR1 دوکا تحت پلتفرم تامین مالی یوپین رونمایی کرده است. این دستگاه اولین محصول از این دسته توسط Duka است، شریک زنجیره زیست محیطی شیائومی که بهخاطر مترهای لیزریاش معروف است. متر چشمی تلسکوپی TR1 دوکا را میتوان برای اندازهگیری فاصله و زاویه استفاده کرد. این متر میتواند فواصل بین …
هنوز یک هفته به راه اندازی CC9 شیائومی باقی مانده است، اما هر لحظه جزئیات جدیدی در مورد این دستگاه منتشر میشود. در اوایل امروز تایید شد که این گوشی یک دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی و یک دوربین 48MP پشتی خواهد داشت. همچنین تعدادی از نمونه عکسهای گرفته شده با دوربین آن نیز منتشر شد. …
مدیر عامل شرکت شیائومی گوشیهای سری CC را معرفی کرد
شیائومی در سال گذشته شرکت گوشی هوشمند Meito را بدست آورد و انتظار میرفت اولین محصول این همکاری CC9 و CC9e شیائومی نام داشته باشد. این شرکت وعده یک رونمایی را داده بود که به وقوع پیوست اما معلوم شد که گوشی واقعی را رونمایی نکرده است.
لی جون، مدیر عامل شرکت شیائومی، سری CC را رونمایی کرد و مفهوم این نام را توضیح داد که به معنای Colorful & Creative (رنگارنگ و خلاق) میباشد و توسط تیم Chic & Cool 90 توسعه یافته است.
در این اعلامیه هیچ گوشیای وجود نداشت و ما هنوز منتظر تاریخ رسمی رونمایی از فیلیپ دوربین CC9 هستیم.
عدد موجود در نام CC9 نشان دهنده سن شرکت یعنی 9 سال است. این اولین بار نیست که یک گوشی هوشمند شیائومی اسم خود را برای جشن گرفتن یک تولد تغییر میدهد. Mi 7 شیائومی چنین بود و در سال گذشته نیز به طور مستقیم پرچمدار Mi 8 رونمایی شد.
اسمارتفونهای CC شیائومی سومین برند تجاری شرکت به دنبال گوشیهای Redmi و Mi خواهند بود. این سری مجموعهای متفاوت میباشد که توسط دانشجویان هنر طراحی شده و پیشگامان مد جوان را که «میخواهند خودشان را تعریف کنند» هدف قرار داده است. هدف اولیه تیم Chic & Cool 90 زیبایی شناسی است، که میتواند به این معنی باشد که این گوشی احتمالا مشخصات قابل توجه کمتری دارد.
همچنین لی جون اضافه کرد که جوانان تمایل دارند که دیده و شنیده شوند، دوست دارند عکس بگیرند و زیبایی خود را با همه به اشتراک بگذارند. گوشی جدید، یک مفهوم زیبایی شناختی جدید از آزمایشگاه زیبایی شناسی X Meitu AI شیائومی در ترکیب با سخت افزار پیشرفته دوربین و تکنولوژی زیبایی خواهد داشت.
از آنجایی که عکس گرفتن در چین بسیار مرسوم میباشد، احتمالا شیائومی در حال پیادهسازی فیلترهای زیبایی و موتورهای AI بیشتر برای بهبود عکسها میباشد، اما زمان حقیقت را آشکار خواهد کرد.
منبع
مطالب مرتبط
نحوه عملکرد Cyber Focus در دوربینهای سری 12 شیائومی
سری 12 شیائومی پس از عرضه در چین، تقریباً 283 میلیون دلار در 5 دقیقه اول فروش داشت. این مجموعه علاوه بر برخورداری از فناوری پیشرو مانند اسنپدراگون کوالکام 8 نسل 1 و شارژ نسل بعدی 120W، به خاطر دوربین پیشرو در کلاس خود نیز شهرت دارد. به تازگی، شیائومی اعلام کرده است که از …
شیائومی دستگاه آموزش زبان انگلیسی DU FU AI PRO را با قیمت 899 یوان کرادفاند کرد
غول تولید کننده چینی، شیائومی، به تازگی برای کمک به کودکان کارهای زیادی کرده است. این شرکت در حال حاضر در حال جمع آوری سرمایه برای دستگاه یادگیری زبان انگلیسی Du Fu AI پرو است که به کودکان اجازه میدهد بدون دانستن زبان انگلیسی آن را یاد بگیرند. قیمت کرادفاندینگ این دستگاه 99 یوان (131 …
شیائومی متر چشمی تلسکوپی Duka TR1 را کرادفاند کرد
شیائومی از متر چشمی تلسکوپی TR1 دوکا تحت پلتفرم تامین مالی یوپین رونمایی کرده است. این دستگاه اولین محصول از این دسته توسط Duka است، شریک زنجیره زیست محیطی شیائومی که بهخاطر مترهای لیزریاش معروف است. متر چشمی تلسکوپی TR1 دوکا را میتوان برای اندازهگیری فاصله و زاویه استفاده کرد. این متر میتواند فواصل بین …
تصاویر جعبه گوشی CC9 شیائومی منتشر شد
هنوز یک هفته به راه اندازی CC9 شیائومی باقی مانده است، اما هر لحظه جزئیات جدیدی در مورد این دستگاه منتشر میشود. در اوایل امروز تایید شد که این گوشی یک دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی و یک دوربین 48MP پشتی خواهد داشت. همچنین تعدادی از نمونه عکسهای گرفته شده با دوربین آن نیز منتشر شد. …